zaterdag 25 februari 2012

Carnavals vakantie weer op zijn eind.

Me So Sad.


Mijn vakantie loopt alweer ten einde terwijl volgens mij meer dan de helft van Nederland nu pas aan zijn vakantie is begonnen. Maarja wij hebben hier Carnaval! Om eerlijk te zijn vind ik Carnaval niet zo geweldig, ben misschien nog niet goed genoeg ingeburgerd want ik woon pas/al 3 jaar in Brabant en daarvoor woonde ik in Zuid-Holland.

Gas op die lollie
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan carnavals
muziek maar op dit liedje heb ik me echt vermaakt!

Dus sorry dat ik de afgelopen dagen niks heb gepost maar ik was aan het carnavallen en lekker druk met niks doen. Mijn vakantie bestond uit Carnavallen, slapen, tv kijken, muziek luisteren, werken, beetje met vrienden leuke dingen gedaan en geslapen.. dus precies zo als een vakantie hoort te zijn! (:

Ik had eigenlijk nog willen winkelen in de vakantie omdat ik naar Toscane ga met school vanaf 4 maart tot 11 maart dus dan kan ik weer niks posten.. Dus had ik nog wat leuke spulletjes willen kopen om mee te nemen.
Maar we mogen alleen maar handbagage mee nemen en dat mag niet meer dan 10 Kilo zijn! Voor 8 dagen! DRAMA.




2 opmerkingen:

  1. op dat liedje gingen wij ook helemaaaaaal los! haha
    alvast veel plezier in Toscane,
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn vakantie is net begonnen:) leuk nummer!
    leuke blog heb je

    xoxo

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen