maandag 13 februari 2012

Valentijns cadeautje voor mezelf.

pic.twitter.com/O6VcR3Q
Morgen is het al weer valentijn. Het lijkt echt pas geleden dat ik valentijn vierde met mijn ex. hahah. Maar omdat ik dit jaar geen Valentijn heb heb ik mezelf maar wat cadeau gedaan, ik had dringend rode nagellak nodig omdat ik gister met al mijn krachten het laatste beetje uit me potje van Rimmel heb gekregen wat geen succes was trouwens. Dus ik besloot vandaag nieuwe goede rode nagellak te kopen. Maarja wie ben ik als ik niet gelijk op hol zou slaan en gelijk veel meer dingen te kopen Dus buiten dat ik nieuwe rode nagellak heb gekocht, dit keer van Gosh, heb ik ook nog maar gelijk blauw, nude en donkerrood ingeslagen maar van catrice. Zie afbeelding. Verder heb ik ook maar gelijk een nieuwe wimperkruller gekocht en een nagelvijl, chocolade rozijnen - die overigens al weer op zijn, jummieee. & volgens mij heb ik nog wel meer troepjes gekocht maar ik zou al niet meer weten wat het allemaal is. Owja eyeliner!
& ik heb nog een berg Valentijns cadeautjes gekocht voor mijn liefste vriendinnetjes en mijn beste maatje. Ow en ook voor me ouders en me broertje, hoe lief ben ik?! Doei geld.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes zeg, vooral die blauwe en felrode!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je jezelf wat cadeau doet meid!
    En lief dat je je vrienden en familie ook cadeautjes geeft!
    Ik volg je blog, kom je ook eens een kijkje bij mij nemen?
    En volg je mij oook?

    alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

    With love, M

    BeantwoordenVerwijderen