maandag 12 maart 2012

Back from Italie

Gister ben ik weer terug gekomen uit Italie. Ik vind het altijd weer fijn om thuis te zijn alleen jammer dat het weer hier wat minder is. Maar ik ben zo blij om in mijn eigen bedje te liggen en normaal voedsel te krijgen want het eten in het hotel waar ik met school zat was echt niet te eten! ze kregen het zelfs voor elkaar om pizza en lasagne vies te maken O_o dus moet je voorstellen hoe ernstig het was. 

De week was verder leuk, stadjes bekeken beetje cultuur opgesnoven & natuurlijk een beetje gewinkeld.
Ik heb 2 paar schoenen gekocht, een zonnenbril (twee keer de zelfde op een dag, omdat ik bij de eerste binnen een half uur het eerste glas had gebroken, gelukkig was die niet zo duur), oorbellen, een hempje, een shirtje, Mascara en twee nagellakjes van Kiko. Wat echt een fijn merk is btw die nagellak blijft echt goed zitten en lakt echt fijn het enige nadeel is, is dat ze te veel keus hebben. 


Dat was het volgens mij wel, meer kon ik ook echt niet mee terug nemen want mijn koffer mocht dus maar 10 kilo zijn en op de heen weg was die dus al 9,6 dus ik mocht nog maar heel weinig mee nemen maar natuurlijk was mijn koffer op de terugweg te zwaar dus heb ik in het vliegtuig gezeten met echt iets van 7 laagjes kleding hahahaha.

Italianen zijn te klein. Als ik daar met mijn 1.80 naast ga staan voel ik me echt een reuzin. 

Binnenkort zal ik er een shoplog op zetten van italie en een foto van me schoenen die ik had gekocht de donderdag voor ik vertrok ze waren van 130 euro voor 25 bij te man at work. Het was dat een vriend vroeg of ik even bij hem langs kwam omdat het rustig was dat ik ze daar vond. Ik was zo blij. Zo'n aanbieding kan echt mijn week goed maken! 

Xoxo 

1 opmerking:

  1. even though i couldn't read any of that, i love the picture !

    BeantwoordenVerwijderen