dinsdag 14 februari 2012

Valentijn.

Me so happy,

Vanochtend had ik zoals gepland de cadeautjes aan mijn ouders gegeven en broertje, ze waren er super blij mee alleen beetje een domper dat ze niks voor mij hadden. Maarrr... Toen ik vanmiddag snel naar me kamer renden omdat ik iets moest pakken lag daar op mijn bureau een kaartje en een cadeautje. Op het kaartje had mama geschreven: '.... Omdat je een liefje bent! ;) xxx' & er zaten twee nagellakjes bij van wic; donkerblauw & goud. Super lief was ze dus nog snel naar het dorp geweest om wat voor me te kopen.

pic.twitter.com/b2dOuwm
Tas + nagellakjes op de achtergrond


 Verder heb ik van een andere vriendin, met wie ik getrouwd ben op facebook, ja dat kan tegenwoordig ook allemaal hahaha. Een tas gekregen! & ik heb haar de zelfde gegeven. Wat origineel zijn we toch weer. Maarja gaat om het idee en een extra tas kan nooit kwaad.
& heb ik me beste vriendinnetje die in zuid-holland woont verrast, ik had der een kaart van Greetz en een spekje met 'iloveyou' er op gestuurd en ze wist van niks. Dus toen ze vandaag uit school kwam lag er dus een verrassing op der te wachten. & ik kreeg echt zo'n lief smsje terug dat gelijk heel me dag goed was. Helemaal niks Forever Alone, ik heb de liefste vriendinnen van de hele wereld!


2 opmerkingen:

  1. Is de tas toevallig van Kruidvat? (zoja dan heb ik hem in het zwart!)
    Hij is erg leuk in elk geval.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja klopt! maaar ssst we doen net alsof die duurder was dan 15 euro haha.

      Verwijderen